FAQ

Skontaktować można się z nami dzwoniąc pod numer +48503069879 lub mailowo, pisząc na adres info@naturbus.pl W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!

Zakupu biletu można dokonać w autobusie u kierowcy lub drogą internetową w dwojaki sposób;

poprzez kliknięcie na stronie www.naturbus.pl widgetu „ kup bilet” – zostaną Państwo wówczas przeniesieni na stronę: www.naturbus.moj-bus.pl, gdzie po uzupełnieniu odpowiednich okienek dokonacie Państwo zakupu biletu lub

poprzez stronę internetową portalu: www.e-podroznik.pl, wpisując w odpowiednie okienka miejscowość początkową oraz końcową, a następnie klikając „znajdź połączenie”. Nachodząc kursorem na odpowiadającą Państwu godzinę odjazdu otrzymujecie Państwo informację o przewoźniku realizującym połączenie. Połączenia obsługiwane przez nas firmowane są jako „Naturbus”

Rezerwacja nie jest konieczna. Niestety jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc, dla osób które wcześniej nie wykupiły biletów online. Szczególnie tyczy się to przypadku niektórych kursów, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem (zwłaszcza w piątki z Warszawy. godz. 16.10 i 19.00 oraz w niedziele do Warszawy godz.14:00). Ze względu więc na fakt, że pasażerowie z zakupionymi wcześniej biletami mają pierwszeństwo, warto wcześniej dokonać rezerwacji przez internet.

Tak, można dzwoniąc pod nr tel. +48503069879 w godzinach od 8:00 do 18:00

Na chwilę obecną, w autobusach płatność może być dokonana tylko gotówkowo

Tak. Bilet zakupiony poprzez stronę internetową można zwrócić lub zmienić. W celu zwrotu zakupionego biletu, zmiany daty lub godziny przejazdu, należy otworzyć wiadomość będącą potwierdzeniem rezerwacji i kliknąć w znajdujący się na dole link informujący o możliwości zwrotu biletu na warunkach określonych w regulaminie i postępować zgodnie z przekazanymi informacjami.

Nie. Każdy pasażer naszego autobusu w cenie biletu może przewieść bagaż (30 kg bagażu właściwego i 5 kg bagażu podręcznego) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu u kierowcy przed odjazdem autobusu, w przypadku, gdy są jeszcze wolne miejsca.

Ze względu na fakt, iż nasze autobusy mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach, wysiadanie w innych miejscach nie jest możliwe.

Nie ma konieczności drukowania biletu online w przypadku, gdy jest możliwość pokazania go kierowcy na ekranie telefonu lub tabletu.

Z uwagi na fakt, że spożywanie jedzenia i picia może stanowić zagrożenie podczas jazdy, jak również przeszkadzać pozostałym pasażerom, bardzo prosimy o niespożywanie jedzenia i picia w naszych autobusach.

Leave a Reply